Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JustJustine | użytkownik

imię i nazwiskoJMDrawing adres zarejestrowany17.06.2008 @19:11:59 ostatnio na stronie04.12.2015 @13:53:37
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty47 komentarze544 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~inana1980    04.03.2009 @12:31:29
bardzo dziekuje za komentarze
~krism2    03.03.2009 @19:29:55
dziękuję
świetne prace
~Lukasz18    24.02.2009 @19:29:38
fajna galeria;p;p pozdrawiam;d
~Szymek4568    17.02.2009 @00:20:05
ja równiez, dziękuje
_______
*********
~krzychu161062    16.02.2009 @23:06:09
Nie przesadzaj z tym artystą, no,może lepiej twórca.Chciałbym, żeby takie umiejętności, jakie Ty posiadasz miały moje pociechy. Ja w Twoim wieku byłem daleko za Tobą.
~virgo160    16.02.2009 @22:33:40
Za talent sie nie dziekuje:D
_______

~virgo160    16.02.2009 @22:31:41
DZiekuje slicznie
_______

~virgo160    16.02.2009 @22:29:36
Przepiekna galeria
Pozwole sobie dodac do obserwowanych:D
_______

~elMisti    13.02.2009 @23:21:40
hej Justyna
walsnie ruszam w gory, ale w nastepna sobote mam nadzieje ze juz nie bedzie zadnych przeszkod,
a na maj to moze bedzie kolejne zamowinie
pa
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~elMisti    10.02.2009 @23:45:02
yo pani justyno
szkoda ze sie nie udalo w ten weekend podac "przesylki":/ kiedy w koncu twoja kolezanka wyjechala do wawy?
slabo ogolnie, bo ten weekend juz na bank chce wyjachac w gory...
ps. jak tak dalej pojdzie to odbiore to od ciebie przy okazji majowego wypadu na mazury
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~elMisti    06.02.2009 @11:44:45
hmm, a kiedy dokkladnie twoja kolezanka wyrusza do wawy? dzis czy jutro? bo do konca dnia mi sie okaze czy jade w ten weekend czy w koncu zostaje ;p
daj znac jak naszybciej
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~elMisti    04.02.2009 @17:50:10
wierze ze jest git
jak sie umawiamy z odbiorem tego arcydziela;]?
akurat w ten weekend planuje pojechac w gory...



_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~elMisti    04.02.2009 @10:04:46
zajebiscie
dziekuje szanownej Pani, jak wyszlo, ablo inaczej, na ile zadwolona z tego jestes? ;]

_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~RaRaven    26.01.2009 @22:28:39
miło mi...
~cyrul12    26.01.2009 @19:52:20
Ja sie tam na tym nie znam Ale to cos jest niesamowite
~elMisti    23.01.2009 @15:41:08
skoro obiecujesz to wierze ze tak bedzie
dokladnie tak, bez tla bedzie OK
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~elMisti    22.01.2009 @10:01:29
musisz tak daleko mieszkac...!
no szkoda, jak nie ma wyjscia niech bedzie na 7ego
daj znac jak tam idzie i mam nadzieje ze sie poPiszesz tak jak z Merlin ;]
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~elMisti    21.01.2009 @21:29:38
yo
no pewnie ze robic! ;]
troche nam sie to wydluzylo, a nie daloby rady na ciut wczesniej?
a4 jest git
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~wiechoo    19.01.2009 @07:03:21
...miłego dnia
~wiechoo    19.01.2009 @07:02:44
Ale ja Twojej Marlin jeszcze nie!
~wiechoo    18.01.2009 @22:41:19
Ładnie tu u Ciebie Justyno ....rysujesz ciekawie
miłego późnego wieczoru
~Artak    18.01.2009 @20:27:30
Gdybyś chciała pogadać o... rysunkach i innych rzeczach mogłoby być ciekawie
~Artak    18.01.2009 @12:48:07
rysunki- odlot kiedyś też tak będę umiał portretować. Pozdrawiam
~vandal1125    18.01.2009 @00:12:14
skopiowalem ja sobie mam nadziej ze nieamsz nic przeciwko ?? tak na wlasny uzytek
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    18.01.2009 @00:11:13
bo naprawde jej nie zepsulas szkoda ze tylko reweleke mozna dac
_______
ęce pęce sobie krencę
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt